Geplaatst: 26-07-2008 20:02
[108679]Misschien een simpele vraag voor de peugeot kenners.
Ik heb hier een 406 break en volgens de man hoort de verlichting van het instrumenten paneel altijd te
branden maar nu brand de verlichting alleen als het licht aan gaat.
wie weet hoe het zit!!!
en wat zou het kunnen zijn als de klant gelijk heeft.
Mvg Arjan.