Geplaatst: 26-07-2008 21:34
Hey mensen ik zit hier met BMW 528i e39 en de wagen trekt niet goed op.
Vanaf 4000 toeren trekt ie zeer goed op maar daarvoor voel je dat de wagen niet genoeg kracht heeft.
Ook als je bij stationair draaien ineens gas geeft dan pakt ie niet onmiddellijk.
Ik heb de wagen vandaag laten uitlezen bij een vriend en er komt een foutmelding: crankshaftsensor-krukassensor.
Ik wil deze sensor bij Bmw gaan bestellen maar eerst zou ik willen weten als deze sensor er wel iets mee te maken heeft?
En wat is het prijs van zo een sensor met plaatsing?
Alvast bedankt.