Geplaatst: 29-07-2008 16:39
[108816]Ik heb hier een Toledo staan met een merkwaardig probleem.
Motor start perfect, loopt netjes en trekt als een beer.
Tenminste de eerste 5 á 6 kilometer, daarna is het vermogen weg.
Luchtmassameter is al eens vervangen en de turbo is gereinigd.
Het is ontstaan na langdurig stil staan.
Het merkwaardige is dat hij geen storingscodes heeft.
Het vermogensverlies wat hij heeft, geeft naar mijn idee toch aan dat hij in noodloop gaat.
Dan zal er toch ook een foutcode moeten worden weergegeven.
Wie heeft enig idee? Alvast bedankt voor het meedenken.