7 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 01-08-2008 12:19
[108967]Temp aangever op dashboard geeft te veel aan, sensor vervangen, kent iemand dit probleem en kan ook de airco dan uitvallen, deze is pas gevuld. kent iemand dit?