Geplaatst: 01-08-2008 21:45
Hallo,
ik heb een golf tdi 110 pk van 2002.
het volgende probleem heb ik met de auto,
1)als je de auto start schommeld het stationair toerental een beetje dat duurt ongeveer 0,5 a 1 minutuut dan is het weg.
2)als je optrekt houdt ie bij +/- 2000 tpm dan hoor je ook een rauw geluid dan trekt ie door en pluimt hij even. donkere rook. dat duurt ook ongeveer 0,5 tot 2 km rijden dat is altijd verschillend. daarna rijdt de auto als een zonnetje.
iemand ooit zoiets meegemaakt??
groeten
peter