Vocht onder de verdeelkap

4 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
300
Eerste inschrijving
januari 1992
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 12-02-2008 0:36

[98840]Hallo,

ik blijf last houden van een slechte koude start. Hoe langer hij stilstaat hoe slechter hij start. Als ik de auto een week niet heb gebruikt krijg ik hem helemaal niet meer aan de gang. Ik heb reeds vernieuwd: de verdeelkap, de rotor, de bougiekabels, de bougies, de O-ring, de nokkenaskeerring. Alles origineel. Toch blijft er vocht onder de verdeelkap komen. Ik heb bij oudere posts gekeken, maar nog steeds geen oplossing gevonden.

Gr. Roel