Geplaatst: 12-02-2008 0:36
[98840]Hallo,
ik blijf last houden van een slechte koude start. Hoe langer hij stilstaat hoe slechter hij start. Als ik de auto een week niet heb gebruikt krijg ik hem helemaal niet meer aan de gang. Ik heb reeds vernieuwd: de verdeelkap, de rotor, de bougiekabels, de bougies, de O-ring, de nokkenaskeerring. Alles origineel. Toch blijft er vocht onder de verdeelkap komen. Ik heb bij oudere posts gekeken, maar nog steeds geen oplossing gevonden.
Gr. Roel