Geplaatst: 10-02-2008 17:39
Motor valt af en toe stil, ecu uitgelezen en geeft aan , hal sensor onderbreking,
Hal sensor vervangen.
Auto rijd een week probleemloos en valt weer stil.
Nu geen spanning op bobine. Zekering kast losgehaald en is iets of wat vochtig ?
Met wat draden bewogen, en draad gevonden die de dader moet zijn. Draad bewegen lopen, draad bewegen stoppen. Heeft iemand een schema van de achterkant ( stekker kant ) van de zekering kast.
Een ander probleem is, dat de foutcode nietgewist kan worden ?? Uitlezen gaat wel, maar bij wissen foutcode komt de melding kan geen verbinding maken met de ECU. Niet met Lauch en ook niet met VW.