Geplaatst: 18-02-2008 22:07
Auto valt stil, geeft storing op hoge druk gedeelte aan, wat zijn de waardes waarbinnen die moet liggen
de druk voeler op de commonrail is vervangen , maar er kwam bijna geen diesel uit is dit normaal ?
alvast bedankt voor het meedenken
groeten Gerrit