Geplaatst: 21-02-2008 16:56
[99486]audi 100 van het oude model. bij koudstart is er de eerste halve minuut geen rembekrachtiging. ook bij stationair draaien en het blijven induwen van het rempedaal gaat het controlelampje van de remmen branden. het nogal vreemde remsysteem van deze auto is mij niet zo bekend. via de stuurbekrachtiging wordt er blijkbaar vacuüm gemaakt. iemand ervaring met dit probleem?
bedankt voor de reactie.