Geplaatst: 26-02-2008 17:29
[99815]loop niet mooi rond stationair en houd af en toe in tijdens rijden, lambda sensor vervangen gasklephuis gereinigd en ingeleerd. Maar blijft rommelen. geen foutcodes 4-gas meting ok met uizondering van O2 dat 2,5 %
motor code avu
Wie heeft ervaringen ?