Geplaatst: 26-02-2008 22:32
[99848]Ik heb een astra 1.7 dti diesel staan met een izuzu motor.
Auto reed op de snelweg het storings lampje ging branden en de motor viel uit.
ANWB erbij geweest. die vertelde dat de pomp kapot was. Nieuwe revisie pomp
geplaatst en opgestart met de bekende remmenreineger. Auto loopt dan als ie
warm word naar een paar minuten en je geeft een paar keer kort gas achter elkaar
dan stopt ie ermee en dan slaat ie niet meer aan ???
Brandstof filter nagekeken en vervangen i.v.m dat ie eventueel lucht pakt maar
helpt ook niets. Auto uitgelezen code 251 ?? volgens boek mechanise defect
aan pomp??? Maar is nieuw. Kan het zijn dat de electronika box op de pomp defect
is heeft iemand dit mee gemaakt.