ASTRA G 1.7 dti

12 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Onderwerp
Motorcode
1.7 dti
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 26-02-2008 22:32

[99848]Ik heb een astra 1.7 dti diesel staan met een izuzu motor.

Auto reed op de snelweg het storings lampje ging branden en de motor viel uit.

ANWB erbij geweest. die vertelde dat de pomp kapot was. Nieuwe revisie pomp

geplaatst en opgestart met de bekende remmenreineger. Auto loopt dan als ie

warm word naar een paar minuten en je geeft een paar keer kort gas achter elkaar

dan stopt ie ermee en dan slaat ie niet meer aan ???

Brandstof filter nagekeken en vervangen i.v.m dat ie eventueel lucht pakt maar

helpt ook niets. Auto uitgelezen code 251 ?? volgens boek mechanise defect

aan pomp??? Maar is nieuw. Kan het zijn dat de electronika box op de pomp defect

is heeft iemand dit mee gemaakt.