Geplaatst: 15-09-2008 16:11
[111680]Op de voedings draad van de motor krijg ik geen spanning.
Volgens mijn schema wordt de ventilator aangestuurd via een relais en zekering 29.
Nu zitten er maar 28 zekering in de kast bij het stuurwiel.
En het relais is ook niet vinden.
Weet hier iemand raad met de imbouwposities ?
Alvast bedankt