Geplaatst: 20-09-2008 18:50
Ik heb het volgende probleem met een passat TDI 1.9 pompverstuiver. Deze auto trekt niet. Komt slecht op toeren.Je zou zeggen dat het de llm zou zijn stekker los zou verbetering moeten geven.Dit is echter niet het geval.De waarde van de llm blijft eigenlijk vrij constant tijdens het gas geven.Zou de katalysator dicht zitten?
mvg