Geplaatst: 03-03-2008 12:34
[100188]een kangoo loopt gewoon maar slaat tijdens rijden af.
ook het storingslampje gaat dan brandden
na 20 minuten wachten loopt deze weer.
het is een 1.9d -65 met epic pomp
de auto heeft hier op de plaats stationar staan draaien.
ineens gaat deze uit zichzelf hoog toeren draaien en slaat dan af.
met uitlezen geeft deze een storing "gasklephuis" terwijl het een diesel is.
ik heb al de gaspedaalpot.meter vervangen en de draad van deze naar de ecc vervangen en appart weer geisoleerd buiten de kabelboom om. (ivm inductiestoring)
wie kan mij helpen ?