EGR buis V40 lek

2 reacties

Merk
Volvo
Model
V40
Type
V40
Onderwerp
Motor
Motorcode
F9Q1 D4192T4
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 03-03-2008 15:27

Hallo heren,


Heb hier dus een V40 met een kapotte egr buis tussen het in en uitlaatspruitstuk. Mijn vraag, is deze nog een beetje eenvoudig te vernieuwen, of moet er toch een spruitstuk af? De buis zit ook met twee hele mooie klemmen vast, die 1 malig te gebruiken zijn. Om dit los en weer vast te krijgen is wel erg weinig ruimte voor.

Heeft iemand een goeie tip?


Groeten Germ