Geplaatst: 17-02-2008 10:59
Zit met een Grand Scenic welke bij snelheden boven de 125 km/u een melding in het display geeft van "inspuiting controleren" tevens gaat dan het SERVICE lampje branden. Bij het loslaten van het gaspedaal gaat het service lampje uit en verdwijnt de melding in het display.
Wat kan hier de oorzaak van zijn.