Geplaatst: 15-09-2008 19:59
[111692]Er staat bij ons in de werkplaats een polo 1.9 diesel bj 97.Deze kwam binnen met een kapotte brandstofpomp,deze is vervangen en de auto doet het weer .maar deze maakt nu een vreselijk dreunend geluid in de auto bij stationair draaien. wie heeft hier ervaring mee?