1 reactie
Lid sinds: 03-11-2008
Geplaatst: 03-11-2008 7:29
er gaat onder het rijden het lampje branden met de afbeelding van het moterblok wie weet wat dat betekend?verder heb ik geen problemen tijdens het rijden of stationair