Geplaatst: 24-02-2008 10:11
[99636]Hallo
Ik heb een transporter 2.5 tdi 75 / 102 pk
De riem die moet vervangen worden en pompriem
is dit zelf te doen! en de waterpomp
Ik heb een uitdraai van autodata
Bij auto data staat vermeld een meetklok erbij te gebruiken.( moet dat)!!!
als ik alles op tijd zet en vastzet( hoeft dit toch niet)
Ik heb al veel riemen vervangen ook de polo 99
zou deze tdi ook te doen zijn!.