Geplaatst: 26-02-2008 19:08
[99820]Hallo,
Heb gisteren tgv een gebroken distributieriem de cilinderkop gedemonteerd en de kleppen venieuwd.
Ik herrinner me niet meer op welke plaats de verstuiver met draad zat. Ik dacht op cilinder 2 (vanaf vliegwielzijde) maar ben niet zeker!?
Kan iemand me dat bevestigen of ontkennen?
Groeten