Geplaatst: 21-02-2008 22:15
[99510]Hallo,
Er is een tikkend geluid ergens aan de kant van de distributie ik kan het niet lokaliseren , terwijl hij staat te draaien kan het soms luider worden en soms hoor je het bijna niet, bij gas geven hoor je het minder door het motor geluid denk ik.
iemand een idee voordat ik alles opensmijt