Geplaatst: 09-11-2008 12:37
hallo,
het voorgloeilampje brandt normaal maar na een aantal seconden gaat het knipperen ipv te doven.
de motor slaat vlot aan maar het lampje blijft knipperen
bij andere wagens duidt dit nogal eens op een defecte gloeibougie, kan dit hier ook het geval zijn ??
kan geen foutcode uitlezen
groetjes, gilbert