Geplaatst: 19-11-2008 21:21
Foutcodes willen uitlezen maar geen aanwezig.Vermoed dat de storing/lampje motorblok te kortstondig was om opgeslagen te worden in boordcomputer?? Momenteel 2 weken verder en storingslampje blijft weg. Ondertussen 220 000Km op teller en motor draait nog zoals het hoort, mag ik vroeg of laat problemen verwachten met de bv injectiepomp, ...??
Ciske