Geplaatst: 29-02-2008 12:47
Hallo,
Volgende probleem, koppakking vervangen ivm olie in kvs.
Kop afgeperst en gevlakt en weer gemonteerd
Nu bouwt hij druk op in het koelsysteem!
Weer de kop erafgehad, Blok tevens gecontroleerd op scheuren niks met t blote oog kop weer laten afpersen en weer gemonteerd. Op verzoek van de Volvo dealer kopbouten warm ook nogmaals nagetrokken (stond niet in handleiding koppakking).
Nu bouwt het koelsysteem nog steeds teveel druk op.
Alle slangen gereinigd en nieuwe radiateur geplaatst (wegens onvoldoende doorstroming), maar het mocht allemaal niet baten.
Alle reacties welkom!