Geplaatst: 05-02-2008 13:54
hallo
ik heb hier een probleem met een a4 2.0 TDI
bij lage belasting is er weinig aan de hand
maar als je meer vermogen vraagt gaat hij stotteren boven de 3000tpm
ook vind ik dat hij slecht start. en soms een beetje schuddend loopt
storing uitgelezen maar gaf geen foutcode
iemand een idee???
alvast bedankt