2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 19-07-2009 16:45
[133344]claxon werkt niet. storing zit in het stuur,kan men dit zomaar demonteren ivm de airbag? iemand dit bij de hand gehad?