Geplaatst: 10-02-2008 21:12
[98748]Hallo,
ik heb een probleem.. Mijn Audi A4 stottert bij het rijden (Als je van de 4de naar de 5de versnelling gaat).. het lijkt wel alsof hij geen gas binnenkrijgt.. waar ligt het aan?
bedankt voor uw begrip.. en ik verwacht graag spoedig een antwoord..
Mvg,
Kayserii38