3 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 13-02-2008 13:06
we hebben hier een Audi A4 - 1.8 op gas (LPG) - de benzinepomp in de benzinetank gaat telkens stuk na korte tijd
Heeft iemand hier een oplossing voor?