Geplaatst: 21-07-2009 23:19
[133534]als ik deze wagen smorgens start doet ie het direct ,leg ik hem stil gaat hij niet meer ,soms moet ik een half uur wachten en als het zeer warm buiten is ,nog langer ,kompressie gemeten ,in orde ,gloeiers ook in orde ,heb wel een klein lekje op de pomp boven , maar waarom start hij niet als hij warm is ? waar moet ik eerst nog naar kijken ?
alvast bedankt voor je hulp
vrgr wim