7 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 17-02-2008 10:40
[99163]is het mogelijk zonder al teveel problemen om een rs4 of rs6 blok en automaat in een a6 quatro tebouwen van 98 ?
waar moet ik opletten ?
iemand hier al gedaan toevallig ?