Geplaatst: 19-02-2008 10:28
De service indicator van de Transit werd na onderhoudsbeurt op normale wijze gereset.
Nu, na een paar duizend kilometer, gaat het lampje terug aan en is het op geen enkele wijze uit te krijgen.
Ik heb echt de procedure correct uitgevoerd, in juiste volgorde en met deur dicht. De batterij is ook al eens afgekoppeld maar dat hielp ook niet. Met Snap-on scanner kan ik niet over dashboard uitlezen. Foutcodes van motor of dergelijke vind ik niet. Iemand raad voor me ?