Geplaatst: 22-07-2009 14:35
[133564]Auto blijft kraaken in de voor wiel ophanging, stabilisatorrubbers zijn al vervangen en in het vet gezet.
Geen zichtbare slijtage aan de rubbers van de ophanging te zien.
kraakt vooral s,morgens bij het wegrijden en over b.v. drempels.