Geplaatst: 06-02-2009 23:30
Hallo,
Zo ver ik weet zet je de nokkenassen op tijd met fixeerpennen en de nokkenasverstelling werkt hydraulisch.
en dat stotteren is dat onbelast ? zo ja dan klopt dit dat is de toerenbegrenzing in onbelaste toestand,
maar als je rijdt met de auto moet hij wel verder gaan als die +/- 4000 t/min
Succes!