storingslamp IMPREZA WRX 2002

3 reacties

Merk
Subaru
Model
Impreza
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 09-07-2008 0:16

[107541]Hallo,

Heb hier een Wrx staan met motorstoring.

Bij het uilezen geeft ie 4 foutcodes.

Overslag cil 1 t/m cil 4.

Reeds vervangen zijn temp sensor, luchtmassameter en bougie's.

Auto reed eerst slecht en na het vervangen van lm meter is het goed alleen springt steeds het lampje weer aan met bovengenoemde storing.

Iemand enig idee wat dit kan zijn??