Geplaatst: 18-07-2008 16:07
[108237]goeiedag,
Wij zijn van plan om een audi a6 avant 2.5 tdi 5 cil 140 pk automaat/schakelbak te importeren uit duitsland.
Model 1995 t/m 1997. kmstand tussen 2 en 3 ton.
Kan iemand mij vertellen wat hier de zwakke punten van zijn??
Mvrgr J