Geplaatst: 22-03-2009 12:44
Het lampje is een algemeen storingslampje dat zelfs door de automatische versnellingsbak (indien aanwezig) kan worden aangezet. Is dus niet specifiek een MOTOR storingslampje meer.
De oorzaak is vaak elektronisch, maar kan ook een mechanisch probleem zijn dat door een sensor wordt gedetecteerd.
Kan het kwaad om door te rijden? Licht eraan wat het probleem is. Kan wel of niet zo zijn.
Eerst maar eens uitlezen en dan verder zien.