Geplaatst: 29-03-2009 11:29
hallo hier mijn probleem;motor start prima,terwijl ik rijd gaat de snelheid wat omhoog zonder gas bij te geven en opeens flikkert het lampje van het voorgloeisysteem,snelheidsmeter gaat naar nul maar motor blijft ralentie draaien maar geef ik gas gebeurt er niets, binnenverlichting gaat branden , terwijl ik uitloop draai ik sleutel op o en start ik zonder problemenen en kan ik een paar km rijden ,bedankt jef