Geplaatst: 19-02-2008 20:32
[99358]ik heb een probleem met een frontera A 2.0 liter benzinne ik krijg hem niet uitgelezen als er een stuk met de auto word gereden gaat soms het lampje branden maar je merk niets aan de motor loopt goed
iemand een idee