Geplaatst: 01-07-2008 21:39
auto is na een lange rit slecht gaan lopen (op 4 cilinders). bij de dealer is deze uitgelezen en vertelden ons dat verstuivers van de derde en zesde cilinder defect waren. wij hebben toen zes nieuwe verstuivers gemonteerd. het probleem bleef hetzelfde. nogmaals uitgelezen bij de dealer met als fout weer defecte verstuivers van cilinder 3 en 6. wij denken aan een defecte koppakking of gescheurde kop.