Geplaatst: 02-07-2008 10:42
[107129]hallo
weet er iemand raad op het volgende probleem
ik heb hier in de werkplaats een ford focus staan,en als je 100 km per uur rijd +_ 3500 ppm
gaat de temp meter van midden stand met een schok beweging naar het rode gebied
als je het gas weer loslaat zakt hij meteen weer naar midden stand
wij hebben al vervangen cq gewisseld waterpomp thermostaat radiateur tempsensor in de kop tussen 2 de en 3 de cilinder koelsysteem gespoeld instrumentenpaneel van een andere focus geplaatst maardit alles geeft geen
verbetering.
ook hebben we een cilinderkop test gedaan .
weet er iemand raad ?
bij voorbaad dank groetjes Gavin