Geplaatst: 02-07-2008 20:56
[107166]Bij deze wagen werkt de airco niet . Er zit een nieuwe condensor in , gas is gevuld , er zit een nieuwe druksensor op , de aircopomp draait mee , maar de leiding wordt niet koud .
Lagedruk is te hoog , 6 a 7 bar .
Hogedruk 8 bar
wie weet er tips om verder te kijken ?
Misschien het ventiel dat op de verdamper zit ?