Geplaatst: 07-07-2008 16:12
[107440]deze opel loopt stationair normaal maar als je gaat rijden(gas geven)loopt deze opel nog maar op 3pitten,
denken zelf aan de bobinerails want de foutcodes zijn p0300 en p0301!! maar willen 't zeker weten thanx alvast!!!