Geplaatst: 07-07-2008 18:11
Klant gaat 200km van huis en de volgende morgen start zijn auto niet. Volgens pechdienst zit er benzine boven de zuigers en slaat daarom de motor vast. Hij heeft de bougies eruit gehaald en durfde de auto ivm brandgecaar niet te starten en dus is hij naar onds afgesleept. Wij starten de auto en deze loopt eerst op 3 cilinders en na een paar tellen mooi rond.
Navraag bij de klant of het inderdaad zo door de wegenwacht is uitgelegd wordt bevestigd. iemand die dit al eens heeft meegemaakt? Oliepeil staat halverwege en koelvloeistof staat goed bij het max.streepje, dus is het naar alle waarschijnlijkheid geen koelwater geweest, maar eerder of olie of benzine.