3 reacties
Lid sinds: 21-11-2007
Bijdragen: 600
Geplaatst: 06-02-2009 18:26
Deze Mini verbruikt/lekt koelvloeistof maar wij kunnen niets vinden. Systeem afgeperst gehad maar niets kunnen ontdekken.
Iemand ervaring met dit Mini (probleem?)