Geplaatst: 09-07-2008 20:19
[107763]nog een probleempje met deze auto
waarschijnlijk is een sensor in de bumper kapot
maar deze schijn je door te kunnen met op weerstand alleen er zitten 4 aansluitingen op
weet iemand op welke aansluit er wat moet gemeten worden
en wat zou de waarde moeten zijn
al vast bedankt
gr dirk