Geplaatst: 10-07-2008 15:50
[107803]Deze motor zit in een amerikaandse camper en is dezelfde als ook gebruikt in de Renault 25 van dit jaar. (tenmnste zelfde Jt7) en daar is een probleem mee waar ik graag de visie van ervaringsdeskundigen van krijg.
Auto heeft natuurlijk al een hele geschiedenis achter de rug en dan komen ze bij ons met de klacht dat er geen trekkkracht in zit.
4-Gas is stationair heel mooi, maar op toeren begint hij rijk te lopen en te sputteren. Als we nu de vacuumvervroeger handmatig aanzuigen, dan begint hij op toeren beter, (bijna goed zeg maar) te lopen.
Maar er zit zo'n ontstekingsblok op (waar niets aan afgesteld kan worden) met deze vaste vacuumpot en we verdenken nu deze ontsteking. Kan iemand hier iets op zeggen? We gaan ervanuit dat hier bij acceleren vacuunm op moet komen en dat dit vrij soepel zou moeten reageren. Bij deze moeten we behoorlijk vacuum zuigen om de motor te laten reageren.