Lid sinds: 23-11-2007
Geplaatst: 16-12-2008 18:28
Tijdens het rijden, valt de motor uit.
Bij het herstarten springt hij gelijk weer aan.
Foutcodes en meetwaarden uitgelezen; alles ok
Dit gebeurt zo een tweetal keren per maand.
iemand een idee ?
alvast bedankt
Tonny