Geplaatst: 01-03-2008 15:54
[100067]De achterruitverwarming doet het niet, zekeringen goed en voel het R (grijze relais rechts in dashbooard)klikken als ik schakel. lampje in schakelaar doet het ook niet en krijg geen spanning op achterruit. Kent iemand dit?