achterruitverwarming

3 reacties

Merk
Ford
Model
Transit
Type
Onderwerp
Motorcode
2,5
Eerste inschrijving
januari 2005
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 01-03-2008 15:54

[100067]De achterruitverwarming doet het niet, zekeringen goed en voel het R (grijze relais rechts in dashbooard)klikken als ik schakel. lampje in schakelaar doet het ook niet en krijg geen spanning op achterruit. Kent iemand dit?