10 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 29-02-2008 22:12
kan iemand mijn vertellen waar het termostaat zit van deze auto en hoeveel werk het is
ik heb nog niet gekeken maar wil het graag vooraf weten
gr dirk