Geplaatst: 11-02-2008 10:28
[98769]hallo collega's!
we hebben een vectra y3.0dt met automatische versnellingsbak.
het zit zo dat hij zich inhoud.
hebben al vanalles geprobeerd nieuwe luchtmassameter, vaccum controle,buitendienstoplossingen.
heb contact opgenomen met ETAC ma ze blijven mij terug verwijzen naar die buitendienstoplossingen waar we dus weinig meer mee zijn.
eentje die we nog niet hebben gedaan gaat over het renement van de pomp,
dus waarschijnlijk word het de pomp vervangen?? of miss de druksensoren op de pomp of rail??
heb nog weinig ervaring met deze motoren omdat ze een beetje zeldzaam zijn hier op de wegen.
je ziet ook in de data weergave dat de druk in de rail volledig wegvalt en ineens weer de hoogte in schiet en hebben we weer even het volle vermogen maar dan valt die ineens weer helemaal terug.
heeft iemand hier al enige ervaring mee of weet hier iemand de oplossing?
hartelijk bedankt!